Условия за ползване на онлайн магазин Tralala.bg

Моля, прочетете внимателно този текст. Той представлява споразумение между Вас и онлайн магазин Tralala.bg и посочва условията, при които можете да използвате сайта, както и нашите задължения към Вас.

Използването на предлаганите от електронния магазин Tralala.bg услуги е възможно само, след като се съгласите с настоящите условия.

1. РЕГИСТРАЦИЯ И СИГУРНОСТ
За да закупите продукт от www.tralala.bg, е необходимо да сте регистриран потребител. Регистрацията става чрез въвеждане на вярна, пълна и точна информация във формуляра за регистрация. Като регистриран потребител, Вие носите пълна отговорност за запазването в тайна на Вашето потребителско име и парола, както и на личната информация във Вашия профил (вкл. адрес, телефонен номер, информация, касаеща електронните Ви плащания, електронен адрес и оторизираните лица да приемат поръчките Ви).

Единствено Вие можете да оторизирате трети лица да използват Вашето потребителско име и парола в www.tralala.bg. Вие носите пълна отговорност за всички действия, които се извършват чрез Вашето потребителско име и парола в www.tralala.bg. При всяко съмнение за неправомерно използване на Вашето потребителско име и парола или за опасност от такова, моля, незабавно уведомете екипа на Tralala.bg.

2. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Tralala.bg гарантира на своите клиенти конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Tralala.bg се задължава да не редактира или разкрива лична информация без изрично предварително разрешение на потребителите, освен в случаите, когато трябва да се подчини на законова процедура.

3. ЦЕНИ НА СТОКИТЕ
Указаната цена на отделните стоки е за 1 брой с включен ДДС. Цените са в български лева. Стойността на доставката не е включена в посочената цена на продуктите и се определя съобразно теглото на поръчаните продукти и избрания начин на доставка.

4. ПРОМЯНА НА ЦЕНИТЕ
Tralala.bg има правото да променя цените на предлаганите в сайта продукти, без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Всеки клиент на интернет магазина се задължава да заплати цената, която е била актуална по време на сключване на договора, съгласно настоящите общи условия.

5. УСЛОВИЯ НА ПОРЪЧКА И ЗАПЛАЩАНЕ
Избраните от Вас продукти се появяват във Вашата кошница. Вие можете да променяте количеството на продуктите, да добавяте или да изваждате продукти. Във всеки един момент във Вашата кошница можете да видите всички избрани от Вас продукти, тяхната цена, както и общата им сума.

Стъпка 1 - Информация за доставката

За да направите поръчка, е необходимо да влезете с потребителското си име и парола. Посочете името на получателя и точен адрес за доставка - това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга. За да продължите към потвърждението на поръчката, е необходимо да изберете предпочитания от Вас начин на доставка. Цената на услугата се изчислява автоматично спрямо теглото и общата сума на продуктите във Вашата кошница и избрания от Вас начин на доставка.

ВАЖНО:
Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме.

Стъпка 2 - Информация за плащане

В кошницата Вие можете да видите цената на избраните от Вас продукти, цената на доставката и крайната сума, която трябва да заплатите. Това е моментът да изберете и посочите удобен за Вас начин за плащане. Tralala.bg Ви дава следните възможности:

- Наложен платеж при доставка (Заплащате общата сума на поръчката на куриера, който ви доставя пратката);
- Плащане през електронната система PayPal (Заплащате общата сума на поръчката предварително чрез Ваш акаунт в международната електронна система за плащания PayPal.com);
- Плащане по банков път (Заплащате общата сума на поръчката предварително на посочената Ви от Tralala.bg банкова сметка).


Стъпка 3 - Потвърждаване на поръчка

Тук можете да видите цялата информация за поръчката си, да я проверите и редактирате.

ВАЖНО: Проверете внимателно съдържанието на Вашата кошница, информацията за плащане и доставка и инструкциите за поръчката (ако сте посочили такива).
Ако е необходимо да нанесете корекции, не пропускайте да ги направите на тази стъпка.
След като натиснете бутона „потвърдете поръчката“, Вашата поръчка ще бъде приета и няма да можете да правите повече промени. След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте посочили при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката. Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.

ВАЖНО: Посочването на непълни или неверени данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.tralala.bg с изпълнение.

6. ДОСТАВКА НА СТОКИ

Доставката се извършва от куриерска фирма Еконт Експрес при цени и условия, подробно изяснени в раздел Доставки. Всяка пратка се изпраща с опцията "Преглед - виж преди да платиш наложения платеж и приемеш пратката". Стойността на услугата се определя в зависимост от избрания начин на доставка, теглото и общата сума на поръчаните стоки. ДОСТАВКАТА Е БЕЗПЛАТНА ЗА ВСИЧКИ ПОРЪЧКИ НАД 70.00ЛВ.

Поръчките се изработват и изпращат за цялата страна до 3 работни дни. Доставят се на следващия работен или съботен ден(с изключение на селата, където има специални дни за разнос). 

Доставки не се извършват в неделя и официални, празнични дни.

* Посочените срокове за доставка важат за всички градове и някои села в България. За по-малки населени места се доставя по график на Еконт Експрес (обикновено 2 дни в седмицата - вторник и четвъртък, или 3 дни в седмицата - понеделник, сряда и петък). 
* При извънредни обстоятелства и независещи от Tralala.bg причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени.
* Ако не е в състояние да изпълни заявка, Tralala.bg поема отговорността да се свърже с клиента и да го информира. В случай че клиентът е платил предварително, Tralala.bg се задължава да възстанови платената сума в срок от 3 работни дни.

ВАЖНО! При получаване на пратката задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива!
Ако сте платили предварително по банков път или с кредитна карта, не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай, че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.
Свържете се с нас на телефон: 0876 270 774, или ни пишете на e-mail адрес: sales@tralala.bg, за да ни информирате за случая.

7. ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ
Всеки потребител има правото да се откаже и върне поръчаната стока само и единствено при получаването ѝ от куриера, ако по време на прегледа на пратката по някаква причина реши, че не иска да заплати сумата. Купувачът или куриерът трябва да се свърже с представител на Tralala.bg на телефон 0876 270 774 и да съобщи за отказа. Ако поръчката е платена предварително, Tralala.bg се задължава да възстанови заплатената за стоката сума в срок от 3 работни дни от датата, на която тя е получена обратно. При отказ получателят да приеме пратката, той се задължава да заплати разходите по доставките.

Предвид естеството на стоките, които онлайн магазинът предлага, Tralala.bg не приема рекламации/връщане на продукти след като са заплатени, получени и вече използвани от потребителя. Всеки потребител направил поръчка в онлайн магазин Tralala.bg (независимо от начина - онлайн, по e-mail или по телефона) се задължава, че приема това условие!


8. ВРЪЗКА С НАС
Вие можете да се обръщате към нас за информация относно предлаганите продукти, условията за поръчка и доставка, както и за да проверите статуса на Вашата поръчка. Вие ще получите информацията, която Ви интересува, стига тя да е в нашата компетентност, независимо дали се свържете с нас чрез e-mail или по телефона.
Телефонните разходи, които правите, обаждайки се на телефон 0876 270 774, са за Ваша сметка съобразно вашият тарифен план.
Можете да ни пишете на e-mail адрес sales@tralala.bg. За Ваше улеснение можете да използвате формата ни за контакти за директна връзка с нас.
За технически проблеми със сайта и административни въпроси може да пишете до администратора на сайта чрез формата за контакти.


9. ОТГОВОРНОСТИ
При ползване на услугите, предлагани от Tralala.bg:
Вие изразявате съгласие, че използването на услугите, предлагани в сайта, е на Ваша отговорност. Tralala.bg не носи отговорност за информацията и снимките, дадени от производителите на продуктите (снимките използвани в сайта са с информативна цел и е възможно да има несъотвествие на дадена снимка с реално полученият продукт). Tralala.bg не гарантира, че функциите, предложени от сайта, и информационният поток са лишени от технически грешки.

10. ПРАВА ВЪРХУ САЙТА
Цялото съдържание на сайта e собственост на Tralala.bg. То е създадено, за да помага на нашите клиенти да се възползват максимално от услугите, които предлагаме. Всяко друго използване на съдържанието на сайта, включително модификация, репродукция и дистрибуция без писменото разрешение на Tralala.bg се наказва от закона. Екипът на Tralala.bg се грижи за доброто обслужване на клиентите на електронния магазин. Ако имате въпроси и препоръки, свързани с използването на сайта, свържете се с нас на телефон 0876 270 774, или пишете на Отдела за обслужване на клиенти. Вашето мнение е важно, за да направим магазина още по-удобен и полезен!