Информация за доставка на поръчана стока от TRALALA.bg

Всички доставки се извършват от куриерска фирма Еконт Експрес. Всяка пратка се изпраща с опцията "Преглед - виж преди да платиш наложения платеж и приемеш пратката". Стойността на услугата се определя в зависимост от избрания начин на доставка и общата сума на поръчаните стоки. ДОСТАВКАТА Е БЕЗПЛАТНА ЗА ВСИЧКИ ПОРЪЧКИ НАД 70.00ЛВ. Стойността на доставката за поръчки на стойност до 69.99лв се изчислява по следният начин (цените важат за доставки до всяка точка на България):

- За доставки до офис на Еконт Експрес: 3.20лв + 0.96% от стойността на поръчката (Напр. при поръчка на стойност 35.00лв, куриерската услуга ще е 3.54лв)

- За доставки до адрес на клиента от в работни дни от понеделник до петък: 5.04лв + 0.96% от стойността на поръчката (Напр. при поръчка на стойност 35.00лв, куриерската услуга ще е 5.38лв)

- За доставки до адрес на клиента в събота и официани празнични дни: 7.90лв + 0.96% от стойността на поръчката (Напр. при поръчка на стойност 35.00лв, куриерската услуга ще е 5.38лв)

Поръчките се изработват и изпращат за цялата страна до 3 работни дни. Доставят се на следващия работен или съботен ден(с изключение на селата, където има специални дни за разнос). 

Доставки не се извършват в неделя и официални, празнични дни.


* Посочените срокове за доставка важат за всички градове и някои села в България. За по-малки населени места се доставя по график на Еконт Експрес (обикновено 2 дни в седмицата - вторник и четвъртък, или 3 дни в седмицата - понеделник, сряда и петък).
* При извънредни обстоятелства и независещи от Tralala.bg причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени, като клиентът своевременно ще бъде уведомен.
* Ако не е в състояние да изпълни заявка, Tralala.bg поема отговорността да се свърже с клиента и да го информира. В случай че клиентът е платил предварително, Tralala.bg се задължава да възстанови платената сума в срок от 3 работни дни.

ВАЖНО! При получаване на пратката задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива!
Ако сте платили предварително по банков път или с кредитна карта, не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай, че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.
Свържете се с нас на телефон: 0876 270 774, или ни пишете на e-mail адрес: sales@tralala.bg, за да ни информирате за случая.

  

Информация за плащане на поръчана стока от Tralala.bg

Всички направени поръчки в онлайн магазин Tralala.bg се заплащат на куриера с наложен платеж при получаването им!

При завършване на поръчката през сайта, ще разберете веднага точната сума, която трябва да заплатите на куриера (продуктите + сума за доставка). Ако заявите поръчка на e-mail адрес sales@Tralala.bg или с обаждане на телефон 0876 270 774, ще получите допълнително потвърждение, каква ще е точната сума, която ще трябва да заплатите при получаването на пратката.

Разписката за приет паричен превод, която издава куриера, замества касова бележка и може да удостовери направената покупка, съгласно Наредба номер Н-18 от 2006 г, чл. 3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби. Запазете документа удостоверяващ плащането, защото той ви е необходим в случай на отказ от поръчката или рекламация.